اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

" دنیای من با تو "

امروز هم روزی خوشایند است

چون بر لب تو سیب لبخند است

حس می کنم این روزهای شاد

دنیا به چشم من خوشایند است

وقتی تو باشی در کنار من

دنیای من شیرین تر از قند است   ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

کتابی که معرفی می شود کتاب داستان است، شما آقای هوشنگ مرادی کرمانی را حتمأمی شناسید که معمولا داستانهای شیرینی می نویسد، خصوصا قصه های مجید که قبلا نوشته بود و خیلی هم مشهور شد و فیلم از آن ساختند، بعضی از داستانهای ایشان فیلم شده است، داستانهای قبلی و قدیمی ایشان البته زیبا تر بود.

کتاب آخری که از ایشان چاپ شده، اسمش «ته خیار» است که مجموعۀ داستانهای کوتاه است که شاید به جذابیت داستانهای قبلی ایشان نباشد امّا بد نیست کسانی که علاقه دارند برای تفریح و تنوع  و استراحت و اینکه داستانی خوانده باشند این کتاب را تهیه کنند.  

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

«بی تو»

دلم از غصه و غم سرشارست

دیده از دست غمت خونبارست

عشق یک بار دگردستم گیر

باز دل شیفتۀ آن یاراست

چهره بنما به منت جان جهان

زندگی بی تو غم تکرار است  ادامه مطلب ...