اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

شعر من

شعر من این روزها آواز ویران من است

شمّه ای از راز سرگردانی جان من است

شعر من یک جور خاموشی است، وقتی نیستی

یادگاری از صدای رو به پایان من است

رنگ زیبایی ندارد، در جوار رنگ ها

معنی شیدایی روح پریشان من است  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

عنوان کتاب: 365 پیشنهاد برای شاد کردن بچه ها

نویسنده: بیل آدلر

مترجم: فرزانه کریمی

ناشر: انتشارات قدیانی

تعداد صفحات: 143

قیمت: 8000تومان


Image result for ‫365کتاب  پیشنهاد برای شاد کردن بچه ها‬‎


معرفی کتاب

 

عنوان کتاب: خرید قلاب ماهیگیری برای پدربزرگ

نویسنده: گائوزینگ جیان

مترجم: مهسا ملک مرزبان

ناشر: نشر آموت

قیمت: 6000تومان

تعداد صفحات: 134


Image result for ‫خرید قلاب ماهیگیری برای پدربزرگ‬‎


دلنوشته


عنوان کتاب: روزشمار کودک، ماجراهای خیلی خصوصی من، از پیش از تولد تا پیش از دبستان

نویسنده:دانیا لبوویکس

مترجم: رویا پورمناف

ناشر:انتشارات کانیار

تعداد صفحات:70

قیمت:35000تومان



Image result for ‫روزشمار کودک، ماجراهای خیلی خصوصی من، از پیش از تولد تا پیش از دبستان‬‎

دلنوشته

هو

 

تنهایان تاریخ

 

چشمانت

چه دید؟

فراتر از زمان و مکان

آنچه را

چشمان پر از دنیای

زورمندان و زراندوزان

ندید

و نخواهد دید  ادامه مطلب ...