اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

" دنیای من با تو "

امروز هم روزی خوشایند است

چون بر لب تو سیب لبخند است

حس می کنم این روزهای شاد

دنیا به چشم من خوشایند است

وقتی تو باشی در کنار من

دنیای من شیرین تر از قند است   

شورعجیبی در دلم جاریست

دل، خالی از چون و چه و چند است

شادم که بین قلب من با تو

حس لطیف عشق پیوند است

حس قشنگ و دلربایی که

زیباترین حس خداوند است

احساس من این روزها با عشق

احساس یک مرد فرهمند است

حال و هوای خاطرم با تو

چون دامن سرسبز الوند است

چشم انتظار اتفاقی سبز

این دل، دل درعشق پابند است

این تیک تاک ساعت دیوار

یاد آور پایان اسفند است

دنیای من باش و بمان با من

من هم دلم با عشق خرسند است

" محمد رحیمی – رامهرمز "

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد