اقالیم
اقالیم

اقالیم

آنچه شما فرستاده اید

-

این منم تنها و حیران، نیمه شب ؛

کرده ام همراز خود،
مهتاب را…
گویم امشب بینم آن گل را به خواب؟
من مگر در خواب بینم ،
خواب را...


 فریدون_مشیری

از نگاه دیگران

خسته ست

دیگر دلم، دستم، صدایم همچنان خسته ست

زیبایی من سوخت، جان مهربان خسته ست

آن گاه در آیینه هایی خالی از لبخند

پیشانی ام را دیدم و گفتم جهان خسته ست

در کوچه های شهر، زیبایی ندارد جای

مثل همیشه چشمهای عاشقان خسته ست

آن دورهای دور سوسو می زند آرام

ماه من، این زیبای بی نام و نشان خسته ست 

ادامه مطلب ...

آنچه شما فرستاده اید

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله ها را بگذار! ناله ها را بس کن!
روزگار گوش ندارد که تو هی شِکوه کنی!
زندگی چشم ندارد که ببیند اخم دلتنگِ تو را
فرصتی نیست که صرف گله و ناله شود!
تا بجنبیم تمام است تمام!!
ادامه مطلب ...