اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

تاخیر چرا؟!

تو که در یاد منی این همه تاخیر چرا؟

دلم از دوری تو این همه دلگیر چرا؟

تو که در حُسنِ خداداد زبانزد شده ای

پس مرا می کنی، هان از غم خود پیر چرا؟  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مسائلی که ما اغلب گرفتار آن هستیم این است که می گوییم برای مطالعه کتاب وقت و فرصت نداریم و کارهای زیادی داریم که به مطالعه کتاب نمی رسیم، اما این حرف به نظر درست نمی آید چون ما وقت های تلف شده زیادی داریم.امروزه هم کتاب ها به صورت های مختلفی درآمده؛ کتاب های الکترونیک در گوشی ها، تبلت ها، کامپیوترها و... و انسان می تواند کتاب های زیادی همراه داشته باشد، هم هزینه ای ندارد و هم اینکه انسان می تواند در هر وقتی استفاده کند.  
ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

 " کنار سفره خالی "

به لطف یاد تو که از شور عشق سرشاری

میان کوچه قدم می زنم به دشواری

هنوز در دل این کوچه عطر یادت هست

چنان که در دل من مانده خاطرت جاری

شکوفه می شکفد در کنار هر قدمت

اگر دوباره در این کوچه گام بگذاری

شکوه روز به یک لحظه می شود خاموش

اگر که زلف پریشان به باد بسپاری

هنوز مستم از آن شب که روی زخم دلم

به شوق و شرم نوشتی که دوستم داری

به قاب عکس تو گفتم: چقدر غمگینی

مگر زحال من خسته دل خبر داری؟

کنار سفره خالی نشسته ام بی تو

فقط به یاد تو که از شور عشق سرشاری

عبدالرحیم سعیدی راد