اقالیم
اقالیم

اقالیم

معرفی کتاب

نام کتاب: مردان و رجزهایشان

نویسنده: سید مهدی شجاعی

ناشر: نیستان

تعداد صفحات:88

قیمت:9000 تومان

نسخه الکترونیک کتاب را به صورت رایگان در فیدیبو دانلود کنید.

Image result for ‫کتاب مردان و رجزهایشان‬‎

از نگاه دیگران

انتظار

بی یقرارم.،قرار یعنی تو، دل تنگم قرار می خواهد

ریل آن راه آهنی هستم که فقط یک قطار می خواهد
بغض در من شبیه یک مین است، توی سینه غمی که سنگین است
مثل یک بمب ساعتی هستم که فقط انفجار می خواهد
برگ برگم که بر زمین افتاد، تازه سرما رسیدو برف آمد
آه یخ کرده است چشمانم، این زمستان بهار می خواهد 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

شاعر شبی با بید می رقصم، شبی با باد می جنگم

که من چون غنچه های صبحدم بسیار دلتنگم

مرا چون آینه هرکس به کیش خویش پندارد

والا من چو می با مست و با هشیار یکرنگم

شبی در گوشه محراب قدری ربنا خواندم

همان یک بار تار موی یار افتاده در چنگم

اگر دنیا مرا چندی برقصاند ملالی نیست

که من گریانده ام یک عمر دنیا را به آهنگم

به خاطر بسپریدم دشمنان! چون " نام من عشق است"

فراموشم کنید ای دوستان! من مایه ننگم

مرا چشمان دلسنگی به خاک تیره بنشانید

همین یک جمله را با سرمه بنویسید بر سنگ

                                       علیرضا بدیع