اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

ای عشق

بعد از تو من و سوختن و ساختن، ای یار

از عشق رسیدیم به دلتنگی بسیار

تقدر دلم چیست؟ به ساحل نرسیدن

تنها دل من نیست در این ورطه گرفتار

دریای پر آشوب و صدای نفس تو

چون موج گم ام، این طرف و آن طرف انگار 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

لبخندت

تو احساست غزل باران لبخند است، می دانی؟

و لبخندت طلوع صبح اسفند است،می دانی؟

تنت باغ ارم، فصل ترنجت دلگشا باشد

تو سرو ناز قدت صبح پیوند است، می دانی؟

میان آیه ی اعجاز چشمانت، تب مرداد

تمام سوره ی جاانت چو سوگند است، میدانی؟

تو طنازی وشعر حضرت سعدی به یاد آری

من آزادی نمی خواهم، دلم بند است، می دانی؟  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب : نام آوران ایران (3)

                      شاعر و محقق نام آشنای معاصر

                                                    محمّد تقّی بهار

نویسنده : محمود پوروهاب

ناشر: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

تعداد صفحات:24




از نگاه دیگران

یاد

صبحدم با ترنم شادی

به دلم شور زندگی دادی

روشنی، مثل شعلة لبخند

تازه ای، مثل شاخ شمشادی

عشق مبنای هرچه شیدایی ست

در سکوتم به رنگ فریادی

یوسف بی قرار توست دلم

با زلیخای عشق همزادی 

ادامه مطلب ...