اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

دوباره شب شد

دوباره شب شد و در قلب من بهانه ی تو 

نشست، روی لبم ، باز هم ترانه ی تو

میان این همه بغض ، این همه گلایه و اشک

خوشم به غنچه ی لبخند شادمانه ی تو 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

اوّل راه

منزل ما آسمان است ، اوّل راهیم ما

در دل خاکیم ، امّا ریشه ی آهیم ما

دست شمعیم و مثال آبشار افتاده ایم

یک سر و گردن ز دامان تو کوتاهیم ما 

ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب: سرگذشت مشهورترین میلیاردرهای جهان  

نویسنده: علی محمد نجاتی 

ناشر: گلپا 

تعداد صفحات : 272 

قیمت: 45000 تومان 

نسخه الکترونیک در فیدیبو 14000 تومان موجود است. 

کتاب سرگذشت مشهورترین میلیاردرهای جهان

از نگاه دیگران

فرض محال

ای آرزوی مبرم و فرض محال من

جبری ترین معادله در احتمال من

قندی که در دهان غزل حل شدی، ولی

پیچیده است حل تو در هرسوال من

هرجور هم حساب کنی ، نه ، نداشته

چشمان باز پنجره فرقی به حال من 

ادامه مطلب ...