اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

یقین دارم

می آید او دلسوز و دلجو، من یقین دارم

می بینم آن دنیای خوش رو، من یقین دارم

خواهد رسید آری به آرامش جهان یک روز

آرام خواهد شد هیاهو، من یقین دارم  

شب های ما آغشته می گردد به دور از غم

با عطر ی از گل های شب بو، من یقین دارم

این روزها از راستی دیگر نشانی نیست

حق می رسد روزی ز یک سو، من یقین دارم

دل می رود از این زمین تا آسمان ، در اوج

پر می کشد همچون پرستو، من یقین دارم

یک روز نزدیک این جهانِ زشت خواهد شد

طاووس زیبا، چشم آهو، من یقین دارم

یکباره غم از بین دنیا رفته، می آید

شادی ما از پشت پستو، من یقین دارم

ناجی نابی از دیار دور می آید

انسان کامل، خوب و خوشخو، من یقین دارم

                                            مریم یوسفی نصیری نژاد-لاهیجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد