اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

نگاه

به دل نشاط می دهد کلام عاشقانه ات

صفا به روح می دهد نگاه پرفسانه ات

به نغمه های دلنشین، پر از شکوه دلبری

چه عارفانه می شود، نگاه عاشقانه ات  ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

سهم دل من

تو سهم منی! سهم منی! سهم دل من!

ای عطر تو آمیخته با آب و گل من!

یک چای پر از تلخی و دلواپسی ام! تو:

دنیای پر از مهری و پرشور! هِلِ من!  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب: خاک غریب

نویسنده: جومپا لاهیری

مترجم: امیرمهدی حقیقت

ناشر: نشر ماهی

تعداد صفحات:360

قیمت: 11000تومان

 Image result for ‫کتاب خاک غریب‬‎

دلنوشته

هو

من و تو و باران

قطرات باران

بر شیشه ماشین

مرا

که در پناه گرمای

بخاری آن

نشسته ام

در خود فرو می برد

احساس امنیت

آه

چه واژه ای که

دست نیافتنی است  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

عنوان کتاب: زن رئیس شورای محله

نویسنده: پرواند اتیان

مترجم: آندرانیک خچومیان

ناشر: نشر افق

تعداد صفحات: 428 صفحه

قیمت: 19500 تومان


Image result for ‫کتاب زن رئیس شورای محله‬‎