اقالیم
اقالیم

اقالیم

ذل نوشته

هو


تنها


مرا

تنها

رها کنید

میان نورها

رها کنید

خسته ودل شکسته

میان نور تنزیل

مرا رها کنید 

ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب: دختری با گوشواره مروارید

نویسنده:تریسی شوالیه

مترجم:طاهره صدیقیان

ناشر:کتابسرای تندیس

تعداد صفحات:268

قیمت:18000 تومان

دانلود کتاب در اپلیکیشن فیدیبو موجود است. 

Image result for ‫کتاب دختری با گوشواره های مروارید‬‎

از نگاه دیگران

ای مردم

ای مردم، ای آوازهای منتشر در باد       

من هم شما را دوست دارم، هرچه باداباد

چیزی شبیه اشک و لبخند شما دیری ست

از بیت بیت شعرهایم می کشد فریاد       

در یادتان مانده ست آیا روزهایی را       

   کز خنده هاتان بید حتی بید گل می داد؟

  آن روز من هم سیب بودم، سیب سرخی که

با احترام از شاخه در پای شما افتاد       

من امتداد مهربانی هایتان هستم              

ای چشمهای روشن من! خانه تان آباد       

                                         محمود اکرامی

از نگاه دیگران

باز باران

باز باران، می چکد از چشم خیسم!

با گهرهای فراوان، قصه ام را می نویسم

می خورد بر بام گونه، اشکهای بی درنگم

می چکد بر روی کاغذ، لحظه های رنگ رنگم

یادم آرد روز باران، چشم در چشم سیاهش

گردش یک روز شیرین، در بلندای نگاهش 

ادامه مطلب ...