اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

تنهایی

من و تنهایی این روزهای هرچه باداباد

من و دستی پر از خالی، من و جانی پر از فریاد

من و این عشق ها، این عشق های بی در و پیکر

من و این روزها دلتنگیِ شیرینِ بی فرهاد  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

عنوان کتاب: بیا با جغدها درباره ی دیابت تحقیق کنیم.

نویسنده: دیوید سداریس

مترجم: پیمان خاکسار

ناشر:  نشر چشمه

قیمت:13000تومان

تعداد صفحات: 183 صفحه



Image result for ‫بیا به جغدها درباره دیابت‬‎

از نگاه دیگران

از بس دلم شکسته، شبیه گسل شده ست

ویرانم و گواهی حالم غزل شده ست

جارو بزن گلیم دل خاکی مرا!

زیرا که میهمان اتاقم، اجل شده ست

  ادامه مطلب ...

دلنوشته

سنگ صبور


ای سنگ گورم

سنگ صبورم

بادهای تیره

طوفان شن

هوای آلوده

همراه با غبار محلی!

گرمای سوزان  ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

عهد شکسته

گفته بودی تا به پایان با توام  

در کویر و در بیابان با توام

گفته بودی با من ای مهتاب شب

 در سیاهی های زندان با توام  ادامه مطلب ...