اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

آفتاب نبود

تنم به جاری شب خسته بود و خواب نبود

همیشه ابر بپا بود و آفتاب نبود

به قحطسالی پیوندها ترک خوردم

کنار دجله شکستم، خبر ز آب نبود

تمام وسعت صحرا شبیه دریا بود

به هر طرف که دویدم بجز سراب نبود 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

چه می کنی

ای در خیال خسته، خرابم، چه می کنی

پنهان چو گرگ زیر نقابم، چه می کنی

من خود نماد سرخ عذابم به روزگار

با طعنه های تلخ عذابم چه می کنی

شوق خمار بر لب جانانه ام کشاند

ای ناز می فروش! جوابم چه می کنی

از جام جم به حضرت جانان رسیده ام 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

نگاه من

صبح نشسته روی تو در  عطش نگاه من

شب به فغان که می شوم ماه شود پناه من

می شکفی چو غنچه ها، از نفس نسیم گل

ماه ستاره چین شود مثل شب نگاه من

حادثه پشت حادثه، صاعقه های بی امان

کاش که دوش تو شود مأمن و تکیه گاه من

عشق تو این ترانه ام، نغمه ی عاشقانه ام

بوده فقط نسیم گل، شوق من و گناه من 

ادامه مطلب ...