اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

حرف دل

ترحم می کنی یاعشق می ورزی، کدامین است؟

که از تو عشق می خواهم فقط، حرف دلم این است

نکردم کم فروشی ذره ای در عشق خود، کردم؟

ولی حد نصاب عشق تو از عرف پایین است  ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

دفتر غم های من

آمد از باغ نگاهم برگ سبزی چید و رفت

واژه ی امید از چشمان من دزدید و رفت

او که عمری با غزل های دلم خو کرده بود

عاقبت از ایل چشم شاعرم کوچید و رفت  ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

چشم گریان

باز هم زد به سرش تا ته باران برود

تا که از خاطر او شکل بیابان برود

مانده ام پشت همین پنجره ها منتظرش

به امیدی که ازین سمت خیابان برود  ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب: ای کاش عشق را زبان سخن بود

به  کوشش و انتخاب بهناز رجبی

ناشر: نشر شورآفرین

قیمت: 5500تومان

تعداد صفحات: 184

 


Image result for ‫کتاب ای کاش عشق را زبان سخن بود‬‎

  ادامه مطلب ...