اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

از بس دلم شکسته، شبیه گسل شده ست

ویرانم و گواهی حالم غزل شده ست

جارو بزن گلیم دل خاکی مرا!

زیرا که میهمان اتاقم، اجل شده ست

  

در آلبوم خانگی ما، بگو چرا

عکسی سیاه، قسمت من از ازل شده ست؟!

آبی که ریخت پشت سرم دست های تو

این روزها به آتش نفرین بدل شده ست

پای کسی بجز خود من نیست در میان

باور کنید بین من و من، جدل شده ست

دنبال هیچ می دوم و بی حواسی ام

در شهر، مدتیست که ضرب المثل شده ست

پاییز ورشکسته ام و برگ های من

در دست های باد، چک بی محل شده ست

ای دل! ببین دو مصرع چشم ترت، چطور

مابین بیت های تو، بیت الغزل شده ست

پس کوچه های عقل، به بن بست می رسند

در مشت من کلید جنون، راه حل شده ست!

از بس که سهل و ممتنع ام، دلنوشته هام

حس می کنم تجلی شیخ اجل شده ست

شهدی ست که ریختست جهان در دهان من

زهر هلاهلیست، که مثل عسل شده ست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد