اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

بعد از تو

نمی فهمند بعد از این مرا غم های بعد ازتو

مرا در هم شکستند،آه ... آدم های بعد از تو

من از آغاز تا پایان عشقت سوختم، آری

درون شعله های این جهنم های بعد از تو

شبیه جنگجویی خسته بودم-یکه و تنها-

مرا از پا درآوردند این غم های بعد از تو  

مرا از یاد خواهی برد و من تکرار خواهم شد

از این پس روضه در روضه،محرم های بعد از تو

نهاده سر به روی صندلی ها خسته و غمگین

پی یک اسم اشک آلود، معجم های بعد از تو

و من پیدا نخواهم شد، مگر در خواب هایی که...

نخواهد دید هرگز چشم  آدم های بعد از تو

منی که تر نکرده جامه ام را هیچ دریایی

چرا می ترسم ا ز باران و شبنم های بعد از تو؟

تسلسل در تسلسل دور باطل خورده ام عمری

من و غم های پیش از تو، من و غم های بعد از تو

                             ناصر احمدی- آبدانان (استان ایلام)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد