اقالیم
اقالیم

اقالیم

دلنوشته

هو

فرصت مناسب

از راه می رسد

پائیز برگ ریزان

نم نم باران

در و دیوار

سیاهپوش

عزاست

عزای شهیدان

می پرسم من

از شمایان

آیا

فرصت مناسب است

برای

غریو شادیهایمان? 

 

نه نه 

عزیزان

هرچند خسته ام

و دلم

در عطش شادی می سوزد

اما

وقتی در کعبه عشق طواف کردم

وقتی از شحنه نجف درخواست کردم

وقتی به آن منبع عشق و وفا التماس کردم

و...



آنگاه

دست عطوفت 

کشیدند

بر چهره هایمان

آیا

فرصت مناسب است

برای 

غریو شادیهایمان?



بگذارید 

فقط 

اشک بریزم

نه از جنس غم

نه از جنس ماتم

از جنس عشق

از جنس شوق

برای سلطان عشق

برای آن همه صدق و صفا

بر آن شهید کربلا

که شاهد است ما را

برای آن قلبی

که جوشش مهربانی است

نگفته

عطاء می کند

گفته را

شرم دارد

عطا نکند!

آه ای حسینم

تو

تحمل نکردی

عرق شرم را

بر چهره سائل

فرمودی:

ای برادر

خواسته ات را بنویس...

آه

ای منبع عطوفت

ای دریای مهربانی ها

ای عصاره همه عشق ها

در ایام تو

غرق در مهربانیت

دست در دست هم

نوای عاشقانه

سر می دهیم:

ای روح و روانم حسین

ای آرام جانم حسین

                 95/7/12



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد