اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

ای زلف مسلسلت بلای دل من

وی لعل لبت گره گشای دل من

من دل ندهم به کس برای دل تو

تو دل به کسی مده برای دل من

                                                                              ابوالسعید ابوالخیر 

 

دانی که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟

وصل تو من بی سر و پا می خواهم

فریاد و فغان و ناله ام دانی چیست؟

یعنی که تو را تو را تو را می خواهم.

                                                                                        ابوالسعید ابوالخیر


تمام دلم دوست داردت تمامِ تنم خواستارِ توست

بیا و به چشم قدم گذار که این همه در انتظارِ توست

نظر نه به سود و زیان کنم هر آنچه بگویی همان کنم

بگو که بمان یا بگو بمیر! ارادۀ من اختیارِ توست

به دار و ندارم نگاه کن که هیچ به جز عاشقی نماند

تمامِ وجودم همین دل است تمامِ دلم بی قرارِ توست

                                         سیمین بهبهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد