اقالیم
اقالیم

اقالیم

دلنوشته


هو


انتخاب

من بودم

و هوای ابری

در غروب خلوت

قدم زنان

روی سنگفرشهای خیس خیابان

بی تو

در کافه ای نشستم  

تا

زندگی را مزه کنم

دخترک خندان

با منویی در دستان

گفت:

انتخاب امروزت چیست؟

لحظه ای با درنگ

او را نگریستم

راستی

انتخاب امروزم چیست؟

مگر انتخاب دیروز

و روزهای گذشته ام چه بود؟

آهنگ جاز

با صدای خواننده انگلیسی زبان

پخش می شد

و من هنوز

در گفتن انتخابم

مردد بودم

نگاهی به منو انداختم

اسپرسو

دبل اسپرسو

امریکانو

فرنج پرس

موکا

.....

دخترک منتظر

من هاج و واج

بی تو

چگونه انتخاب کنم؟

گفتم

هر چه می خواهی بیار!

خندید و رفت

سپس

پشت میز چوبی

در کافه ای که

تنها مشتری اش

من بودم

قهوه نیمه تلخ را

نوشیدم

و با چشمان اشک آلود

در خیابان خلوت

تو را

جستجو کردم

آه

ای انتخاب دیروز

و امروز

و فرداهایم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد