اقالیم
اقالیم

اقالیم

از نگاه دیگران

بی شما

درد ما را در جهان درمان مبادا بی شما

مرگ بادا بی شما و جان مبادا بی شما

سینه های عاشقان جز از شما روشن مباد

گلبن جان های ما خندان مبادا بی شما

بشنو از ایمان که می گوید به آواز بلند

با دو زلف کافرت کایمان مبادا بی شما 

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

فصل جدید

برایم شرح داد از زندگی فصل جدیدش را

مرا دلبسته ی خود کرد چون پیری مریدش را

درِ دل را به روی هر که جز او بسته ام  دیگر

و پنهان کرده ام در زیر گلدانی کلیدش را

که می دانستم از اول دل از من می برد آخر

به قلبم داده بودم پیشتر از این نویدش را  

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

نوشتن از تو

تو باشی، عشق این راز همیشه، همچنان با ماست

زمین با ماست، حتّی برکت هفت آسمان با ماست

صدا، لبخند، زیبایی، غزل، آواز، شیدایی

تمام آنچه می بینیم در جان جهان با ماست

نگاهی تازه با حالی پر از شور و فراوانی

پر از تصویرها، زیبایی شعر روان با ماست  

ادامه مطلب ...

از نگاه دیگران

می ترسم

من از این رفتن و ماندن، از این تکرار می ترسم

از این تکرار و عادت نه، از این رفتار می ترسم

تو را من دوست دارم یا تو من را دوست داری، ها

من و تو باور عشقیم از این گفتار می ترسم

تو گفتی باورم کن بس، که باور نصف ایمان است

من از ایمان بی باور،هزاران بار می ترسم 

ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

نام کتاب : « خدا مادر زیبایت را بیامرزد »

نویسنده : حافظ  خیاوی

ناشر : ثالث

تعداد صفحات: 85

قیمت: 8500 تومانَ

نتیجه تصویری برای کتاب خدا مادر زیبایت را بیامرزد